Pages

    30 January 2011

    gomokelategomo & asiauntukasia

    KELANTAN juara lagi. kemenangan ini melengkapkan koleksi 3 piala dalam tempoh masa yang terdekat. menentang selangor di shah 2 alam untuk perlawanan merebut piala sumbangsiot bukanlah satu tugas yang payah. jaringan awal daripada matyo ( 9 ) hasil sepakan penalti dan sepakan percuma lencong yang cantik dari piya ( 16 ) pada penghujung babak sudah cukup untuk menjadikan KELANTAN juara walaupon dato m. karathu hanya diperuntuk 2 hari untuk mengendali TRW.

    woi, bajat rai kemenangan la tuhh

    apek, MOTM selepas bertubi2 menyelamat gawang dari ditembusi

    matyo, penjaring terawal liga super 2011

    ..........................................................................................................................


    JEPUN menjulang piala asia buat kali ke-4 dan merupakan pasukan asia yang paling berjaya dalam kancah sukan asia ini. australia yang merupakan lawan pada aksi final dengan kelebihan susuk tubuh yang besar bukanlah satu penghalang untuk JEPUN memenangi perlawanan dengan jaringan 'half volley' daripada Tadanari Lee ( 19 ) pada minit ke 109 dalam masa tambahan. terima kasih kepada penjaga gawang JEPUN, Eiji Kawashima ( 1 ) yang banyak menyelamatkan gawang JEPUN dari serangan yang berbahaya dari Tim Cahill ( 4 )dan Harry Kewell ( 10 ).



    hasabe mengangkat piala...larat ke??

    eiji kawashima.....next seigo narazaki

    keisuke honda.....japan's xavi

    tadanari lee.... japan's scorer against australia

    0 ungkapan:

    Powered By Blogger

    .

    Labels

    Tags:
    Powered by Blogger.