Pages

    27 February 2011

    terSILAP

    sepetang di highbury pada tahun 2011...

    henry :
    aik, nape macam sunyi semacam jew ?? bukan ke ade match 'asenel' lawan 'rek worior' tonight ?? ( sambil melihat tiket yang baru dibeli dengan ulat tiket )

    bzz....ibu ibu bapak bapak siapa yang punya anak bilang aku....
    ( ringtone berbunyi, tertera nama Wenger di skrin hp )

    diangkatnya hp...

    wenger :
    woi, ko kat mane ?? lahanat punye budak... game da nak start ni!! ( nada kegeraman level 34 )

    henry :
    aku da kat depan stadium la ni, mangkok!! da dekat 20 minit 36 saat da aku tunggu. berpeluh shial!! ko kat mane tu ??

    wenger :
    aku kat dalam stadium da ni. aku da cop tempat untuk ko, tapi ko macam tapir baru beranak!! lambat!! takot ko yang silap stadium kot... cube bagi ke'detail'an koordinat tempat ko berada tu, boleh aku check gune GPS.

    henry:
    chantekk!! kalau mengikut signboard besar depan aku ni la, aku dekat stadium highbury. betol la kan ??

    wenger :
    kepala lutut jiran sebelah ko betol. kitorang da lame pindah stadiom doww, skang da kat emirates wooo.. tula, semenjak berpindah ke barcaluna...haram kejadah nak ziarah kitorang, camni ke anak didik aku?? cepat sikit kepala alien, takot nanti warden kunci pintu.

    henry :
    gulp!!.... ( masih dalam kebengongan )

    [ 1 ]
    apartment highbury bersebelahan jew stadium emirates

    [ 2 ]
    landskap dalaman apartment highbury

    p.s : stadium highbury yang dulunya kebanggaan asenel kini telah di'renovate' menjadi apartment mewah. kalau sape peminat asenel, jangan tertukar stadium yer!!

    0 ungkapan:

    Powered By Blogger

    .

    Labels

    Tags:
    Powered by Blogger.