Pages

    13 March 2011

    akuseorangPHOTOGRAPHER

    aku kebosanan diikuti kemalasan....

    citt...pukul 11 pagi td baru aku mengetahui akan htc-ku boleh mengambil gmbaran semacam kamera DSLR....HAHA... kalau tidak, sudah lama akan aku suda menjadi photographer yang berjaya menghasilkan suasana gambar yang lawa....HOHO...dan aku menjadikan 'bob the builder' sebagai model pertama-ku.... saksikanlah.........
    .
    .
    .
    .

    tiada apa yang spesel kerna ianya normal mode...kui3

    teknik pengcahayaan yang membuatkan gambar itu fokus kepada warna anda shaja...

    teknik penipuan mata luar kerna ia berbeda dari norma kehidupan...

    bokah pon buleh buat da guna htc, xpayah guna photoscape...

    mode vintage membuatkan anda berada di zaman 70-an

    mode predator's eyes begitu halus sehingga ia dapat mengesan energi mangsa...

    ini merupakan mode bayangan kerna anda dapat melihat seperti border pada setiap benda...

    ini pula mode kabur yang mengaburi mata setiap insan yang melihatnya tanpa sengaja...

    lastly, mode aqua menampakkan anda hidup di dalam dunia akuarium, biru adalah ketenangan...

    p.s: aku cuba mempublish menggunakan htc, tapi tidak berhasil...
    cuma gambarnya diupload menggunakan htc...
    no need to transfer from htc to pc now!! Improvement...

    0 ungkapan:

    Powered By Blogger

    .

    Labels

    Tags:
    Powered by Blogger.