Pages

    05 March 2011

    sepertiAYAMmengunyahTELURnya

    kelihatan dua ekor sahabat baru keluar dari kedai makan ayamas....

    keni-rojes :
    bro, aku ade satu persoalan yang perlu dijawab oleh ko ?? sedia menjawab tak ??

    kay-ef-si :
    eden memang toghai dalam bab-bab soal jawab ni. aku menyahut cabaranmu itu.

    keni-rojes :
    ok, begini bunyinya.......ayam ke telur dulu ??

    kay-ef-si :
    ayam dulu ler bro..

    keni-rojes:
    why you say that bro ?? can you explain a little bit about this ??

    kay-ef-si:
    sure!! ianya kerana disebabkan dalam ayat tu ayam terletak dihadapan ayat, so ayam la dulu.

    keni-rojes:
    tapi kalau aku tukar soalan berbunyi begini....telur ke ayam dulu ??

    kay-ef-si:
    for this question, saya tetap berpendirian untuk mengatakan ayam dulu...muktamad!!

    keni-rojes:
    ehemm...menarik, so what is your reason for the answer ??

    kay-ef-si:
    haha ( gelak secukup rasa ).... jawapannye ialah ko kena baca link ni, ni, dan ni yang aku bagi dulu...
    sebab aku tak boleh explain sekarang....................

    keni-rojes:
    kinapa ??

    kay-ef-si:
    aku nak terKINCIT!!!
    ( berlari sepantas Usain Bolt sambil kelihatan tompokan kuning di bahagian belakang seluar )

    kenni-rojes:
    !%$%&&*(*&)*%%$%


    p.s : "kun fayakun"- jadi maka jadilah.....
    apapapapun, aku suka makan ayam dan telurnya yang separuh masak

    0 ungkapan:

    Powered By Blogger

    .

    Labels

    Tags:
    Powered by Blogger.