Pages

    11 October 2011

    akan.ta.may.ba

    tiada kena mengena dalam hal ini. ini hanya propaganda barat.
    .
    .
    .

    ishh!! kenape blur je ni? power mata aku tinggi sangat ke?

    taknaklah guna spek mata. tak stylo. i'm a macho man.

    rendam guna air paip pun ok ape. jernih dan murah lagi.
    guna kat mata je pun. kankan?

    pakai contact lens baru ke'macho'an-ku terserlah.
    baru menangis gadis-gadis jalanan melihatku nanti. ha ha ha!!

    bismillah. dengan ini aku memakai kanta lekap ini seadanya. amiin.

    wahh!! nampak ke'barat'an pada mataku yang biru ini.

    ha! baru jelas, terang lagi nyata tulisan ini.
    terima kasih "Phenom X" ( jenama kanta lekap )

    diorang ingat kita tidak wujud ka?
    terimalah balasan atas kekedekutanmu itu.

    inilah cara 'aku' memberontak. ada bran?

    inilah hasil daripada serangan bertali arus gila babi ku.
    gila ke babi 'aku' ini?

    kenalpasti masalah sebelum membuat hipotesis.
    yakin atau tidak, terpulanglah!

    prevention is better than cure. right? or left?

    rawatlah sebelum terambat. belum cuba belum tahu.
    ubat hanyalah medium, tapi Allah-lah yang Maha Penyembuh.

    p/s: *acanthameoba!!

    12 ungkapan:

    aiman_masri said...

    nates, smart2...

    Faariis said...

    nates nates jugop...aku tey jgok key...

    Anonymous said...

    best la.
    ape kate buat utk satu kelas.
    :)

    Faariis said...

    em, buat utk satu kelas? erkk...camne tu?

    Haziyah said...

    terbaeklaa...tkot lak effect smpai cmtu sekali..

    Faariis said...

    hahaha...em, boleh je gne,tp jaga la kebersihannya..huhu

    Haziyah said...

    baeeek tuan dokter!

    Faariis said...

    haha...bukn taraf dokter lg r..

    Haziyah said...

    xpe2..doa...~~

    Faariis said...

    ameen...doa bnyk2 agi..huhu

    Haziyah said...

    doakan untuk saya jgk!~~

    Faariis said...

    iye2...saya doakan utk sume rakan2 saya..

    .

    Labels

    Tags:
    Powered by Blogger.