Pages

    12 February 2010

    satu kali HUA...

    Di suatu pagi,sorang mamat ni pegi la beli kuih kat sorang makcik ni. Dia tengok semua cucur udang makcik ni jual takde pun udang ditengah-tengah cucur tersebut…lalu si mamat ni pun tanye….

    Mamat : Makcik,apasal semua cucur udang makcik takde udang? Bukan ke selalunyer orang jual ada udang kat tengah cucur tu.

    Dengan muke selambernyer…makcik tersebut menjawab…

    Makcik : Eh,makcik tengok orang jual cucur badak takde pun diorang letak badak..so,makcik pun takde la nak letak udang…
    Mamat : ……….

    0 ungkapan:

    .

    Labels

    Tags:
    Powered by Blogger.