Pages

    16 May 2011

    akuciummu

    hi, baru takdi aku post video ni kot fb kowtt...

    TAJUK FILEM
    aku ciung mu dimulut
    ( based on true story )

    PELAKON UTAMA
    adik Elliot - baru 8 tahun
    adik Bowie - pun 9 tahun jugo
    suara latar mok ayoh menyokong

    SYNOPSIS
    mu tengok la sediri...

    ANTARA DIALOG DALAM FILEM
    elliot: bakpe gakk mu ciung aku??
    bowie: sebab aku suko mu laa...
    elliot: aku ciung mu sebab aku suko mu...aku ciung mu sebab
    mu suko aku...aku ciung mu, mu ciung aku..

    ANTARA REAKSI PENENGOK

    "is there any 'like this' buttons?? kalu ade saya nak tekan ni...ehemm, satu adegan yang menyentuh jiwa...pelakon amat menjiwai wataknya disamping sokongan dari suara latar. budak2 ni ade talent untuk menjadi pelakon terkenal malah mampu menggondol beberapa Oskar awards. keseluruhannya, saya bangga dengan anak saya..."
    -ibu elliot

    "melihat kepada trailer sahaja baru, saya sudah merasakan yang kita perlu tubuhkan satu organisasi agar mereka akan mendapat menggalakkan kepada golongan2 yang lebih muda untuk mencuba. ini kerna ia bakal meningkatkan ekonomi negara dalam pembuatan filem2 ****. munkin orang sudah bosan dengan yang lama kerna pemjualan kian merosot , munkin ni adalah jawapannya kepada pertanyaan itu. so, keep it up!!"
    -barak uba-mar

    "waduh waduh...comel bangat kok budak gini, bak satu!!"
    -seorang pedo

    "nok tiok seroww denga sep2 dio bual gituh, ambo pon nok etep gitu gak... kecik2 pown pandai doh buat benda2 yang ****** ( 18+ ), kalau dey besar sikit gakkk...tok tahu nok oyak gapo doh la...hok gini la budok2 menjadi kepunohan..ibu bapok hok dok tepi pon suruh booo la, padey skali jahh...pahtu keno se'das' lagi... isk3...tu la x pelik doh leniw klu ore wat perkara2 sebegitu rupa dan yang lebih teruk lagi. pahni gakk, budok2 sebesar gitu pon sudah mengerti untuk melakuin hubungan yang lebih dasat."
    - aku keww!!


    APA KATA ANDA ??
    ketik APENIE [jarak] tulis 'komen anda' ( tidak melebihi 5 mukasurat ), dan send terus ke 999...
    *setiap sms dicas menggunakan charger.

    0 ungkapan:

    Powered By Blogger

    .

    Labels

    Tags:
    Powered by Blogger.