Pages

    12 November 2011

    :D

    ehem ehem..

    buongiorno a.k.a sobahal khair a.k.a selamat pagi a.k.a good morning.

    semoga hari ini lebih elok daripada semalam. amiin.

    "Ya Allah, aku bermohon untuk mendapat kesejahteraan di dunia dan akhirat. Ya Allah, aku memohon keampunan dan kesejahteraan di dalam agamaku, duniaku, kaum keluargaku dan hartaku. Ya Allah, jagalah kehormatanku dan berikanlah keamanan kepada keluargaku. Ya Allah, peliharalah aku dari depanku, dari belakang, dari kiri, dari kanan dan dari atasku. Aku mohon perlindungan dengan keagunganMu agar aku tidak menzalimi orang di bawah jagaanku."
    -doa Rasulullah setiap pagi dan petang-


    .. suasana fajar menyinsing..
    gambar ihsan dari HTC Desire HD

    buongiorno-best short film


    Ibu bapa yang akan mencorak anak anak mereka.
    pilihlah corak yang terbaik.
    kerna anak itulah harapan.

    0 ungkapan:

    Powered By Blogger

    .

    Labels

    Tags:
    Powered by Blogger.