Pages

    12 September 2013

    ukhuwah itu indah. :)

    Bismillah-ir-Rahman-ir-Rahiim..

    Alhamdulillah. Kenyang makan KFC. Memang besh makan KFC (walaupun kandungan kolesterol yang tinggi). Tapi lagi besh bila orang belanja. Haha!! 

    Thanks to pembelanja, moga rezeki semakin murah selepas ini. Serta kawen tu cepat-cepat sikit.

    Dan bertambah-tambah besh bila dapat makan beramai-ramai. Malah super duper besh bila 2 group posting bergabung makan sekali. Hmmmm. Syukur ke hadrat Ilahi di atas ukhuwah ini. Semoga ia berkekalan hingga ke Sorga. 
    SEK KITO JANGE PECOH!! :)


    Hotbox dan Dinner plate menjadi pilihan ramai. 

    Menunggu giliran untuk mendapatkan makanan. 

    Masing-masing sibuk melantak.

    this is what we called as 'ukhuwah'. betol ke? :P



    إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ
    "Orang-orang beriman itu sesungguhnya bersaudara. Sebab itu damaikanlah (perbaikilah hubungan) antara kedua saudaramu itu dan takutlah terhadap Allah, supaya kamu mendapat rahmat." (Al Hujurat: 10)

    15 ungkapan:

    S.K.A said...

    smgat makan..terbaik..kira ukhuwah la ni =) syok la ada org blnja..

    Cik Chokie said...

    Betul betul makanan akan menjadi lazat apabila ada orang belanja. Agagagagga XD Salam ukhuwwah aban abada ya akhi ^_^ Terima kasih sudi follow blog miza.

    NAE said...

    Ukhwah fillah abadan abada . Sronok tengok gmbar ramai2 dengan sahabat2 ni .. rasa rindu pulak pada sahabt yang jauh ... huhuh .. banyaknya makan ! :P

    Aween Md Zahir said...

    yes ! Ukhuwah itu indah bila dikelilingi mereka yg in dah akhlaknya juga, insyaALLAH ;)

    cik karmila said...

    abs0lutely ! makan bersama geng bulatan gembira memang best...^^

    Ida Syuhada said...

    sedapnyaaaa... tak ajak punn

    NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

    makan apa-apa pun bila orang belanja memang best , ye dop ? hahaha

    Faariis said...

    mmg besh. ukhuwah yg pnting, mkn no 2

    Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

    sedapnya.. lunch ni nak cari KFC juga la.. tiba-tiba terliur pula tengok.. :D

    Faariis said...

    Bleh la blanja kfc nanti. Hehe.

    Khai♥Rin : anies said...

    xnk blanja sy ke pasni?
    ;-)

    Faariis said...

    Hehe. Em, boleh je, sy blanje, akak byr.

    chicken_floss said...

    waaaaaaaaaaaaaaaa..ayam!sedapnya n meriahnyaaaa..:)

    Faariis said...

    Haha. Mmg meriah sbb mkn ngn kwn2. Beshhh

    Affy Afiqah said...

    semoga persahabatan itu berkekalan :)

    .

    Labels

    Tags:
    Powered by Blogger.