Pages

    19 June 2011

    bukansejarahaku

    salam...

    arakian, hari ini dalam sejarah. ini merupakan sejarah mengenai gambar-gambar jersi pasukan Kardip Siti sejak zaman main bola pakai boxer ketat yang takde kaler dan hanya hitam putih saje sampai la zaman IT buta mata hati ini...teruskan menjengah..

    1974-75

    1975-80

    1980-83

    1983-85

    1985-87
    ( muka ade iras-iras torres gitu...bapak dye kot )

    1987-88

    1988-89

    1989-90
    ( tahun aku baru mula melihat dunia...)

    1990-1991

    1994-95

    1995-96

    1996- 97
    ( ni plak ade macam henderson...wah wah wah )

    1997-98

    1999-2000

    2000-2001

    2001-2002

    2002-2003

    2003-2004

    2005-2006

    2006-2007

    2007-2008

    2008-2009

    2009-2010

    2010-2011

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    jeng jeng jeng....next year punye...

    2011-2012

    haha...sebenarnye tak ada apa pun, cuma nak tunjuk nama negara kita, Meleyshia bakal terpampang di jersi pasukan Kardip Siti tahun depan....buleh jugak promosi "cuti-cuti Meleyshia" gak kalau macam ini...takde la susah-susah PM kita an...haha...oppss, da kalau anak pemilik Kardip Siti ni maen kat Kelantan The Red Warrior, sepatutnye letak la Kelantan Darul Naim ke...baru masyukk!! ...kalu letak Happy Warrior pon oke gak... ha ha ha!!

    tigasatulima : GKG!! gumur kelatan gumur!!

    0 ungkapan:

    .

    Labels

    Tags:
    Powered by Blogger.