Pages

    29 July 2011

    it's just fantasy!

    bismillahirrahmanirrahim..




    di petang penghulu segala hari yakni jumaat yang mendung bagai nak hujan.
    aku tiba-tiba tiada kerja.
    bukan kerja bergaji yang dimaksudkan.
    tapi tiada benda yang nak dibuat.
    kan lebih elok jika dibuat sesuatu yang berfaedah.
    tapi aku memilih sesuatu yang tak berfaedah.
    iaitu aku dengan begitunya pergi ke laman sesawang FANTASy PREMIEr LEAGUe. [tekan jika taksudi]
    walaupun dah berabad aku main binatang ini, aku tetap suka.
    sebab aku suka jadi manager.
    ha ha ha!!
    sejak dari form 1-2 lagi menjadi manager secara fantasi.
    bilekah aku boleh menjadi manager liverpool?
    ha ha ha!!


    [kelik pada gambar untuk imej yang lebih besar]
    fantasy premier league.


    ini pula pemain yang diserapkan ke dalam pasukan aku.
    pasukan yang bernama 3-1-5 fC.
    akan memakai jersi merah membara.
    dengan hanya berbekalkan 100 juta pound.
    inilah kesebelassan utama aku.


    reina
    clark-baines-clichy
    lennon-n'zogbia-pennant-lee chung young-downing
    suarez-odemwingie

    ada berani mahu cabar pasukan 3-1-5 fC?
    kalau berani join 'liga 315'.
    ni codenya: 521702-143527.
    tiada hadiah.
    just for fun.
    hu hu hu!!



    it's my team. are you ready?

    tigasatulima: majulah sukan fantasi untuk negara fantasi!!
    ha ha ha!!

    0 ungkapan:

    Powered By Blogger

    .

    Labels

    Tags:
    Powered by Blogger.