Pages

    02 July 2011

    suatu hari di kordoba

    this is... this is... this is....

    tiket ini terbalik ataupun orang yang melihatnya terbalik

    optimus peraim ko tuh?
    (gambar yang dicetak rompak dalam wayang)

    bumbelbi memey pelik, jadi keto bersih gilo, jadi robot gap....calar situh, calar sinih..

    ayye masok meghoh berkolesterol tinggi...

    sedih weh ambo tengop gonih...

    pah teke teke tok tubik jugop...nok bertiok sero..

    salam sejahtero,
    semalam bersamaan dengan yaumul jumaah bertarikh 1 julei.
    selepas sahaja solat jumaat diselesaiyin beserta du'anya.
    angku bergenggas-genggas ke JJ untuk menuntun Teranspormes 3: Gelapnya Bulan Itu.
    walaufun harga tiketnya yang bukan 3D itu13 ringget waktu malaysia, aku tetap heypi kerna ia datang terus dari bulan tanpa perlu membuat bayaran.
    masuk fukol 3.30 keluar 6.15. (masyaAllah solat terlambat waktu)
    orang cakap citer itu berrating sampai 5.5-5.0/5.0, tapi aku cakap 3.5-4.0 je. (bukan rabun seni atau pekak seni)
    sebabnya ceriter itu tak mampu membuat aku meneteskan ayer mata lelaki. ha ha ha.
    cume ade beberape yang mampu, tapi ia dirahsiakan atas keselamatan negara.

    dan ada lagi,
    aku merasakan feras sebab dia memberitahu 1 julei boleh merayu-rayu.
    akan tetapinye, tiada pulak dalam perkhidmatan.
    oh e-wadi, oh al-tullabiyyah (HEP), oh permohonan kolej kediaman.
    mana janji-mu ??
    aku tertunggu-tunggu.
    tula, siapa suruh lupe daftar dulu. kan dah kena. fadan muke!!
    tigasatulima: kadangkala aku capek untuk berdoa,
    tetapi Allah tidak pernah capek untuk mendengar doa-doa-mu..
    (dari "DOA YANG MENGANCAM")

    0 ungkapan:

    Powered By Blogger

    .

    Labels

    Tags:
    Powered by Blogger.